Antistasi

bmy4d

Άρχισε τα ευρωβολευτικά του κουνήματα ο χαριτόβρυτος παπαρολόγος των κυπριακών πρωινάδικων. Σε μια κατεχόμενη πατρίδα με το μνημόνιο προ των πυλών, πρώτη του έγνοια η συμβίωση των κίναιδων.

Ο Ανδρέας Πιτσιλίδης, όπως γράφουμε και σε προηγούμενη ανάρτησή μας (https://antistasi.org/?p=30723),  μέχρι τις προεδρικές εκλογές ήταν  βολευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού στο Κυπριακό Κυνοβούλιο . Μετά τις εκλογές, ως πρώτος επιλαχών ευρωβολευτής, κατέλαβε τη θέση του Στυλιανίδη, ο οποίος διορίσθηκε κυβερνητικός εκπρόσωπος του Αναστασιάδη.

Ο Πιτσιλίδης σπούδασε θεολογία και, χωρίς να γνωρίζουμε το κίνητρο, υπήρξε το αγαπημένο τέκνο του χαμηλοβλέποντος Μητροπολίτη Κύκκου  Νικηφόρου. Εξ όσων θυμόμαστε πρωτοείδαμε τον …χαριτωμένο αυτό νέο, στις αρχιεπισκοπικές εκλογές (2006),  να φιγουράρει στις τηλεοράσεις και ως εκπρόσωπος του Νικηφόρου να προωθεί, μετά πάθους, την υποψηφιότητά του.

Στις ευρωεκλογές αλλά και στις βουλευτικές εκλογές αίσθηση προκάλεσε η ψηλού κόστους προεκλογική εκστρατεία αυτού του χαριτόβρυτου νέου, καθώς (με τα ροδομάγουλά του) φιγούραρε σε γιγαντοαφίσες ανά την Κύπρο.

Αφ’ ότου εξελέγη βολευτής δεν λείπει από τις πρωινάδικες εκπομπές όπου παπαρολογεί με τον ιδιαίτερο χαζοχαρούμενό του τρόπο.

Ως βολευτής απασχόλησε δύο φορές τα ΜΜΕ. Την πρώτη φορά κυκλοφόρησε η φήμη ότι συνελήφθη από αστυνομικό σε περίεργη φάση, σε περίεργο χώρο και σε περίεργη ώρα, σε αυτοκίνητο με μετανάστη Σύριο. Ο αστυνομικός βρήκε τότε τον μπελά του, διότι παρενέβη δήθεν, στην προσωπική  ζωή του Πιτσιλίδη. Προ κάποιων μηνών απασχόλησε επίσης τα ΜΜΕ,  διότι του απέδωσαν την κατηγορία ότι κάνοντας χρήση της βολευτικής του ασυλίας ηρνείτο να καταβάλει πρόστιμα για τροχαίες παραβάσεις.

Με την εγκατάστασή του στο Ευρωπαϊκό Κυνοβούλιο αναστάτωσε την Ιερά Σύνοδο, διότι υπό την ιδιότητά του αυτή επανατοποθέτησε …σε θεολογικό περιτύλιγμα τα δικαιώματα των κίναιδων να συνουσιάζονται συζευγμένοι. Η Ιερά Σύνοδος αντέδρασε με τον τρόπο που παρατίθεται ακολούθως. Ο Πιτσιλίδης όμως δεν έμεινε μουλωχτός. Σαν έτοιμος από καιρό, ανταπέδωσε, ο μπαγάσας, με παραπομπές στο «Κατά Ματθαίον»… Διατείνεται το ροδομάγουλο αυτό αγοράκι ότι εχρίσθη παρά του Κυρίου να μεταφέρει στην οικουμένη το μήνυμα του Ευαγγελίου και ότι χαίρει της Χάριτος του Ευαγγελιστή Ματθαίου, ο οποίος τεθησαύρισε το οπλοστάσιο της επιχειρηματολογίας του  υπέρ των πούστ…! Ουστ ρε! Θου Κύριε, φυλακήν τω στόματί μας…

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι πως ο χαμηλοβλέπων Νικηφόρος αντιδρά στις θορυβώδεις αυτές αταξίες του πνευματικού  του τέκνου…

Ακολουθεί η δημοσιογραφική αναφορά:

Η Ιερά Σύνοδος λέγει ΟΧΙ  στο σύμφωνο συμβίωσης. Αιχμές εναντίον Πιτσιλλίδη

Ο Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος, που ανακοίνωσε την απόφαση των Αρχιερέων και σχολιάζοντας το σύμφωνο συμβίωσης για ομοφυλόφιλους, είπε ότι οι νόμοι δεν μπορούν να ανάγουν την εκτροπή σε κανόνα δικαίου.


Περαιτέρω, ο Πάφου Γεώργιος ανέφερε πως η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με καταγγελίες πιστών, ως προς τις τοποθετήσεις του Ευρωβουλευτή Ανδρέα Πιτσιλλίδη στα ΜΜΕ και δηλώνει ότι οι θέσεις του κ. Πιτσιλλίδη δεν εκφράζουν το ήθος, το φρόνημα και τον τρόπο ζωής της Ορθοδόξου Εκκλησίας και ως εκ τούτου, τον καλεί όταν παρουσιάζεται ως Θεολόγος να μεταφέρει, όχι τις προσωπικές του θέσεις, αλλά την παράδοση και ζωή της Εκκλησίας, όπως αυτά βιώνονται μέσω των αιώνων.
η Εκκλησία δεν μπορεί να αποδεχτεί συμβίωση δύο ανθρώπων πέραν του μυστηρίου του γάμου.

Η ένωση ανδρός και γυναικός στοχεύει στην πνευματική τελείωση των συζύγων, γι’ αυτό και η σχέση τους με το μυστήριο του γάμου ανάγεται στη σχέση Χριστού και Εκκλησίας, πολύ περισσότερο η Εκκλησία δεν αποδέχεται τη συμβίωση ομοφύλων ανθρώπων επειδή – όπως εξήγησε – η Αγία Γραφή μιλά για δύο φύλα «άρρεν και θήλυ», τα οποία δημιούργησε ο Θεός.

Περαιτέρω ο Μητροπολίτης Γεώργιος είπε πως η Εκκλησία συμβουλεύει όσους έχουν ροπή ή εθισμό προς την ομοφυλοφιλία να αγωνιστούν για να απαλλαγούν από αυτή όπως αγωνίζονται για τα άλλα πάθη.

Οι νόμοι, συνέχισε, πρέπει να έχουν ως στόχο όχι απλώς τη ρύθμιση κοινωνικών διαφορών, ούτε την ικανοποίηση των επιθυμιών των ανθρώπων, αλλά κυρίως τη διαπαιδαγώγηση τους και κυρίως να μην ανάγουν μια εκτροπή σε κανόνα δικαίου.

Σε ό,τι αφορά το μάθημα των θρησκευτικών, στις θέσεις της Εκκλησίας που διανεμήθηκαν γραπτώς αναφέρεται ότι το Σύνταγμα αναφέρεται σε παιδεία της ελληνικής κοινότητας η οποία ανήκει στο ορθόδοξο δόγμα, ότι οι μαθητές στο μάθημα των θρησκευτικών διδάσκονται και άλλες θρησκείες και πανανθρώπινες αξίες. Διατυπώνει επίσης τη θέση ότι το πρόβλημα δεν θα υφίστατο εάν αντί των θρησκευτικών οι μαθητές ήταν αναγκασμένοι να πάρουν άλλο μάθημα και τη θέση ότι η υπέρμετρη ευαισθησία προς του αλλόθρησκους αδικεί κατάφωρα τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνοκυπρίων μαθητών.

Απάντηση Πιτσιλίδη

«Ευτυχώς που δεν ζούμε ακόμα στο Μεσαίωνα αλλά σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή Κύπρο όπου κάθε επιστήμονας και ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του έστω κι αν διαφωνεί ο οποιοσδήποτε μαζί του και ευτυχώς που δεν ζούμε στην εποχή του σκοταδισμού που λογόκριναν και φίμωναν ανθρώπους χωρίς επιχειρήματα αλλά μόνο με ατεκμηρίωτους προπηλακισμούς», αναφέρει σε δήλωσή του σχετικά με ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου ο Ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ (ΕΛΚ) Ανδρέας Πιτσιλλίδης.

«Επιθυμώ να ευχαριστήσω τα μέλη της Ιεράς Συνόδου που μέσα στο πλήθος των οικονομικών, πολιτικών, επιχειρηματικών, ταξιδιωτικών και άλλων ιδιαζόντως ενδιαφερόντων δραστηριοτήτων τους βρήκαν χρόνο να μου κάνουν την εξαιρετική τιμή να διαφωνήσουν μαζί μου», αναφέρει ο κ. Πιτσιλλίδης, υπενθυμίζοντας παράλληλα «ότι Θεολόγο τον καθιστά η πανεπιστημιακή του επιστημονική κατάρτιση και όχι η έγκριση οποιουδήποτε θεοκρατικού καθεστώτος».

«Συνεπώς όταν τοποθετούμαι δημόσια ασφαλώς και το κάνω πάντα υπό την προσωπική επιστημονική ιδιότητα και βέβαια το τονίζω αυτό συχνά», συμπληρώνει.

Ο κ. Πιτσιλλίδης ευχαριστεί επίσης την Ιερά Σύνοδο για την παντελή έλλειψη κάθε δημοκρατικής ευαισθησίας και εκκλησιαστικού ήθους να τον καλέσει για να συζητήσουν τις ενστάσεις της.

Τέλος, καλεί «τους αγαπητούς του Ιεράρχες να βρίσκουν χρόνο να ανοίγουν που και που και λίγο το Ευαγγέλιο», λέγοντας ότι «εκεί θα ανακαλύψουν πολλές θεολογικές εκπλήξεις (ειδικά στο 23ο κεφάλαιο του Κατά Ματθαίον) και ίσως τελικά κατανοήσουν ότι ο Ανδρέας Πιτσιλλίδης μεταφέρει το μήνυμα του Ευαγγελίου που τεθησαύρισε η εκκλησιαστική παράδοση και όχι απλώς τις υποκειμενικές του απόψεις».

 

Βίντεο

Μόνιμα