Antistasi

Ποίος ο σκοπός της ίδρυσης του ΕΑΚ;

 

Το Εθνικιστικό Απελευθερωτικό Κίνημα ιδρύθηκε για να καλύψει το κενό που δημιουργεί η απουσία ενός γνήσιου κοινωνικού εθνικιστικού κινήματος στην Κύπρο και να αναπληρώσει το χάσμα που άφησε η πάλαι ποτέ Ενωτική Παράταξη. Έχουμε την πεποίθηση ότι η παρουσία ενός αυθεντικά εθνικιστικού επαναστατικού κινήματος αποτελεί ιστορική αναγκαιότητα και εθνική επιταγή.

 

Γιατί όχι Ελάμ;

Το ΕΛΑΜ, απαραδέκτως, για να γίνει αρεστό στο εκλογικό σώμα, έχει απεμπολήσει την Ένωση και έθεσε ως στόχο τη δημιουργία Ενιαίου κράτους με τους λεγόμενους Τουρκοκύπριους.  Δεν υιοθετεί επίσης τον ένοπλο αγώνα ως μέσο απελευθέρωσης της Κύπρου.  Το Ελάμ υιοθετεί την πεπατημένη, ότι το Κυπριακό θα λυθεί με διαπραγματεύσεις.

 

Εμείς θεωρούμε ότι ο αγώνας της Ε.Ο.Κ.Α για την Ένωση, συνεχίζεται. Συμφώνως και του Πλαισίου Αρχών μας, το όραμα της Ένωσης έχει δύο βασικές συνισταμένες: τη συναισθηματική και τη γεωστρατηγική.

 

Η πρώτη άπτεται της ιερής παρακαταθήκης των αγωνιστών της Ε.Ο.Κ.Α και της θυσίας των, η οποία θεμελιώνει την υποχρέωση των σύγχρονων εθνικιστών να δικαιώσουν τον αγώνα τους και να κάνουν πράξη το όραμα για το οποίο εκείνοι θυσιάστηκαν. Η συνέχιση του Ενωτικού Αγώνα, μέχρι τη δικαίωσή του, συνιστά χρέος τιμής των σύγχρονων Εθνικιστών απέναντι στον αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α.

 

Η δεύτερη συνισταμένη άπτεται της αδήριτης ανάγκης επιβίωσης του Κυπριακού Ελληνισμού, δηλαδή ενός ολιγάριθμου λαού, στο μέσο πολυάριθμων αλλοφύλων και αλλοθρήσκων λαών, οι οποίοι τον περιβάλλουν. Εάν ο Κυπριακός Ελληνισμός θέλει να επιβιώσει δεν έχει άλλη επιλογή παρά την απόκτηση στρατηγικού βάθους και ερείσματος στη Βαλκανική Ενδοχώρα, δηλαδή τον Ελληνικό Ηπειρωτικό Κορμό. Αυτή προϋποθέτει την αμυντική σύζευξη Ελλαδικού χώρου και Κύπρου,  η οποία ποτέ δεν μπορεί να είναι πλήρης αν συνδέει δύο διαφορετικές κρατικές οντότητες, δεδομένης της διακριτής διεθνοπολιτικής θέσης μίας εκάστης.

 

Παράλληλα η Ένωση της Κύπρου με τον Ηπειρωτικό Ελληνικό χώρο αποβαίνει επ’ ωφελεία του συνόλου του Έθνους καθ’ ότι ενοποιεί το σύνολο των εθνικών δυνάμεων, αποφεύγει την κατάτμιση τους, ενοποιεί γεωστρατηγικά τον μεγίστης στρατηγικής σημασίας για το σύνολο του πλανήτη χώρο της Ανατολικής Μεσογείου, επεκτείνει τα συμφέροντα του Ελληνισμού, ως κυρίαρχης δύναμης, στις παρυφές της Εγγύς και Μ. Ανατολής και καθιστά την Κύπρο προκεχωρημένο φυλάκιο του Ελληνισμού και ευρύτερα του Ευρωπαϊκού Ελληνισμού στην Ανατολή.

 

Ούτως ή άλλως, η θεώρηση για τον εθνικιστή αφορά το σύνολο της Πατρώας Γης έξω από μικροτοπιστικές αναφορές, οι οποίες δυναμιτίζουν την εθνική ενότητα και καθιστούν τον εθνικό χώρο σύνολο κατατεμαχισμένων τεμαχίων αλληλοσπαρασσομένων και συνεπώς εύκολη λεία των ξένων επιβούλων.

 

Τα επιμέρους ιδεολογικά στοιχεία τα οποία διακρίνουν τη δική μας κοσμοθεωρία

 

Είμαστε περήφανοι για την Ελληνική καταγωγή μας. Στις Ελληνικές μας ψυχές κυριαρχεί η δόξα του Αιωνίου Ελληνισμού.

 

Πηγή έμπνευσής μας είναι οι ακατάλυτες αξίες της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, όπως αυτές αποκρυσταλλώθηκαν κατά τη μακραίωνη πορεία του Έθνους και όπως τις διαμόρφωσε ο ανά αιώνες Ελληνικός τρόπος ζωής και η Ελληνική φιλοσοφική σκέψη.

 

Ασπαζόμαστε την κοσμοθεωρία του  Ελληνικού Εθνικισμού και διεκδικούμε τη δημιουργία ενός κράτους ισχυρού που ξέρει και μπορεί να διεκδικήσει τα ιστορικά του δικαιώματα. Η δική μας κοσμοθεωρία έχει ως ιδεολογικό άξονα το Έθνος και θεωρεί ότι το Κράτος είναι απλά το μέσο για την επίτευξη των σκοπών του Έθνους. Στον κοινωνικό τομέα ο δικός μας εθνικισμός είναι κατ΄ εξοχήν  αντιπλουτοκρατικός με προεξάρχον στοιχείο τον εργαζόμενο λαό και στον όρο αυτό εντάσσει τον κάθε ένα ο οποίος εργάζεται, παραγωγικώ όχι μεταπρατικώ τω τρόπω, για την ενδυνάμωση της εθνικής οικονομίας. Συνεπώς στην ως άνω κατηγορία εντάσσουμε τον εργάτη, τον υπάλληλο, τον αγρότη, τον επιστήμονα, τον μικροαστό, τον βιοτέχνη και τον υγιή κεφαλαιούχο επιχειρηματία.

Ο  Ελληνικός Εθνικισμός δέχεται την ιδιωτική πρωτοβουλία, αντιτάσσεται ωστόσο στην ελεύθερη οικονομία της αγοράς, η οποία δεν είναι τίποτα αλλά παρά η άκρατη ασυδοσία του λιμπεραλισμού. Η οικονομία θα πρέπει να είναι σχεδιαζόμενη από το κράτος και η όποια ιδιωτική πρωτοβουλία θα πρέπει να εντάσσεται στον εν λόγω κρατικό σχεδιασμό και να εναρμονίζεται με τους σκοπούς του. Αλλιώτικα είναι ασύμφορη, αντιπαραγωγική και εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα του ιδιώτη και μετατρέπει τον κεφαλαιούχο σε κεφαλαιοκράτη. Εν τέλει ο δικός μας σοσιαλισμός είναι ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης και όχι νομοτέλειας ταξικής επικράτησης.

 

Το εθνικιστικό κράτος, για το οποίο αγωνιζόμαστε, είναι μια κοινωνία δικαίου στην υπηρεσία της λαϊκής κοινότητας, σε μία κοινωνία ιεραρχημένης όχι με κριτήρια υλικά αλλά με βάση την αξία, το ήθος και την προσφορά.

 

Πολιτικό όραμά μας είναι η δημιουργία μιας ισχυρής συνεκτικής οργανικής κοινωνίας, η οποία θα διέπεται από τα χαρακτηριστικά της αξιοκρατίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης. Η κοινωνία δεν μπορεί να ευημερήσει μέσα από το πολιτειακό πρότυπο του φαυλοκρατικού κοινοβουλευτισμού.  Ο Ελληνισμός μεγαλούργησε μέσα από τον αυθεντικά δημοκρατικό και καθ΄ όλα Ελληνικό θεσμό των Κοινοτήτων. Ο πολιτειακός αυτός θεσμός θα πρέπει να επαναλειτουργήσει για να επανεύρει ο Ελληνισμός την οδό του πεπρωμένου του.  Η κοινωνία δεν μπορεί να αφεθεί να καταδυναστεύεται από μια ακραία και ανάλγητη κεφαλαιοκρατία, η οποία απομυζά τους πλουτοπαραγωγικούς της πόρους και την καθιστά άθυρμα της παγκοσμιοποίησης.

 

Η πνευματική αριστοκρατία του Έθνους θα πρέπει να ασκεί τη διακυβέρνηση της πολιτείας στα πλαίσια ενός συστήματος οργανικής κοινωνίας με θεμελιώδη χαρακτηριστικά την ιεραρχημένη παρέμβαση των διαφόρων στρωμάτων της λαϊκής κοινότητας στο πολιτικοκοινωνικό γίγνεσθαι,  και θα εγκαθιδρύει μια κοινωνία αλληλεγγύης, η οποία, έχοντας επιλύσει το βιοποριστικό της πρόβλημα, θα μπορεί να επιτελέσει την κύρια αποστολή της που είναι η δημιουργία πολιτισμού και εξανθρωπισμού της Οικουμένης.

 

Οραματιζόμαστε μίαν Κυπριακή κοινωνία εθνολογικά ομοιογενή, ενταγμένη σε μια ευρύτερη Ελληνική Κοινωνία εθνοφυλετικά ομοιογενή. Aντιτιθέμεθα στην υβριδοποίηση της κοινωνίας και στην μιγαδοποίηση των ιστορικών λαών, διότι αυτό παραβιάζει τον θεμελιώδη οικολογικό νόμο της βιοποικιλότητας και διαφορετικότητας, παραβιάζει δηλαδή τη Δημιουργία καθ΄ ον τρόπο αυτή αποτελεί και τη Θεία Βούληση.

 

Η ιδεολογική μας αυτή προσπάθεια είναι αυτόφωτη και αμιγώς Ελληνογενής.  Δεν έχουμε ανάγκη και δεν ενστερνιζόμαστε ιδεολογικά και πολιτειακά πρότυπα τα οποία αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη σε συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους προκειμένου να εκφράσουν συγκεκριμένες ιστορικές ανάγκες των κοινωνιών στις οποίες αναπτύχθηκαν.  Ο Ελληνισμός υπήρξε πάντοτε ο παραγωγός όλων των πολιτευμάτων και πολιτικών θεωριών και οτιδήποτε εφαρμόστηκε στη δύση αποτελεί δάνειο από την Ελληνική σκέψη, το οποίο σήμερα επιστρέφει ως κακέκτυπο αντιδάνειο.

 

Προσδιορισμός του αγώνα εις ότι αφορά την τουρκική κατοχή

 

Πρωτίστως θα πρέπει να αναφέρουμε ότι διατηρούμε ανόθευτη την εθνικοαπελευθερωτική διάσταση της              πολιτικής της ύπαρξής μας και προσδιορίζουμε τους στόχους μας με την ακόλουθη ιεράρχηση.

 

Σε πρώτο στάδιο την αποτροπή των εξυφαινομένων σχεδίων διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και εξανδραποδισμού του Κυπριακού Ελληνισμού.

 

Σε δεύτερο στάδιο την παντοιουτρόπως ανάληψη προσπάθειας αποτροπής των τετελεσμένων της εισβολής και της απελευθέρωσης της κατεχομένης Κύπρου.

 

Σε τρίτο στάδιο τη διασφάλιση της άσκησης από τον Κυπριακό Ελληνισμό του αναφαίρετου δικαιώματος της αυτοδιάθεσης με στόχο την Εθνική ολοκλήρωση δια της Ενώσεως της Κύπρου με τον Ελληνικό Κορμό.

 

Στον αγώνα μας επιβάλλεται η συστράτευση με τα απανταχού Ελληνικά και Ευρωπαϊκά Κινήματα ταυτόσημης αντίληψης με στόχο την καταπολέμηση της εθνικής παρακμής και την αναγέννηση του Έθνους.

 

Επιμέρους εκφάνσεις του Αγώνα μας είναι η αντίθεση μας στη δικοινοτική διζωνική ομοσπονδία και σε κάθε θέση που νομιμοποιεί τα τετελεσμένα της εισβολής, ο διαρκής αγώνας για την αποτροπή της διάβρωσης της Παιδείας δια της διαστρέβλωσης  της ιστορικής αληθείας και αποτροπής της υπόσκαψης του αγωνιστικού φρονήματος του λαού, η αντίθεση στην εθνολογική νόθευση του πληθυσμού της ελεύθερης Κύπρου δια της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης, η  καταπολέμηση φαινομένων αναξιοκρατίας, διαφθοράς και φαυλοκρατίας, η αντίδραση μας στα αντιλαϊκά μέτρα του κεφαλαίου και κυρίως η αντίδρασή μας κατά των τοκογλύφων Τραπεζών, οι οποίες έχουν αφαιμάξει τον κόσμο, η διαφύλαξη και προστασία του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος του τόπου και η δημιουργία ισχυρών Ενόπλων Δυνάμεων και η διατήρησή τους σε άριστη αξιόμαχη κατάσταση, με σκοπό ακατάλυτο, όταν επιστεί ο χρόνος να επιφέρει το πλήγμα στον κατακτητή και να ανακαταλάβει την κατεχόμενη Πατρίδα, αποκαθιστώντας, με τον τρόπο αυτό, και τη χαμένη αξιοπρέπεια του Έθνους μας, που επικρέμεται σαν κατάρα μετά την ταπεινωτική ήττα του 1974, η οποία επήλθε μέσα από την αισχρή προδοσία των πολιτικών της αμαρτωλής μεταπολίτευσης και των επίορκων  ηγητόρων του στρατεύματος.

 

Οι τελευταίες εξελίξεις με αντικείμενο την επίλυση του Κυπριακού

 

Στο νέο γεωπολιτικό σχεδιασμό ο διεθνής σιωνισμός επιδιώκει να καταστήσει την Ελλάδα ευρύτερα και κατά συνέπεια και την Κύπρο, προτεκτοράτα της Τουρκίας. Ας μην μας διαφεύγει ότι στο πλαίσιο αυτό η Τουρκία επιδιώκει να εξυπηρετήσει τα δικά της σχέδια τα οποία θέλουν την αναβίωση της οθωμανικής αυτοκρατορίας.

 

Βιώνουμε μια περίοδο κρίσιμη, μια εποχή σήψης και παρακμής. Του Κράτους προεδρεύει ο πλέον αμείλικτος μειοδότης,, ο οποίος είναι αποφασισμένος να φέρει εις πέρας την εντολή που έλαβε από τους ξένους και να οδηγήσει την Κύπρο στο ξεπούλημα.

 

Το άτομο αυτό εξελέγη βέβαια από ένα εκλογικό σώμα το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας εσμός μαζανθρώπων. Υπό τις περιστάσεις επείγει η καλλιέργεια στην κοινωνία κουλτούρας Απελευθέρωσης, και καταπολέμησης του κλίματος ενδοτισμού, ηττοπάθειας και ψυχολογικής κόπωσης. Τα συμπτώματα αυτά αποτελούν το προϊόν μακρόχρονης προσπάθειας εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων, με πρωταγωνιστές τα ΜΜΕ, η οποία προσπάθεια στόχο έχει την εύκολη επιβολή στο λαό απαράδεκτων και εκτρωματικών λύσεων.

 

Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Υπάρχει στην Κύπρο μια θλιβερή κάστα, η οποία οργανώθηκε από τους Εγγλέζους, πριν εγκαταλείψουν την Κύπρο. Στην ουσία οι Εγγλέζοι ποτέ δεν έφυγαν από την Κύπρο, διότι μετά την ανεξαρτησία εξακολουθούν να κυβερνούν μέσα από αυτή την Κάστα. Αυτή η Κάστα κυβέρνησε το Νησί από την ανεξαρτησία, με τον Μακάριο και συνεχίζει να κυβερνά μέχρι σήμερα. Αποτελείται από τους μανδαρίνους της εξουσίας, το αδίστακτο κεφάλαιο, τους κακούς πλουσίους, όπως τους αποκαλεί και ο Αρχηγός Διγενής στα Απομνημονεύματά του, την αγγλόφιλη δεξιά, την οποία οργάνωσε σε κόμμα ο αλήστου μνήμης Γλαύκος Κληρίδης και σήμερα κυβερνά δια του συνονθυλεύματος του Δησύ και από τους μπολσεβίκους του Ακέλ. Το Ακέλ ως γνωστό, κυβέρνησε το Νησί την προηγούμενη πενταετία, δημιούργησε την υποδομή της υποδούλωσης και στη συνέχεια παρέδωσε τη σκυτάλη στον μοιραίο, για τον Τόπο, Αναστασιάδη, για να συνεχίσει το σατανικό τους έργο. Αυτό το οργανωμένο συνδικάτο κοινών συμφερόντων, λοιπόν, βυσσοδομεί να υπογράψει τη ληξιαρχική πράξη του Κυπριακού.

 

H εξυφαινόμενη λεγομένη λύση, θα έχει ολέθριες για τον τόπο συνέπειες. Κατά πρώτον θα επιφέρει άμεσα τη διάλυση του Κυπριακού Κράτους, το οποίο, όπως έχουν εξελιχθεί τα γεγονότα, αποτελεί το προστατευτικό κέλυφος του Κυπριακού Ελληνισμού και σε βάθος δεκαετίας θα οδηγήσει στον αφανισμό του Κυπριακού Ελληνισμού από τη Γη των Πατέρων του. Μέσα από το μιαρό αυτό σχέδιο, του οποίου η επεξεργασία έλαβε χώρα στις σκοτεινές στοές της Ντάουνιγκ Στριτ του Λονδίνου, η Κυπριακή ΑΟΖ διαμοιράζεται μεταξύ Αγγλίας, Τουρκίας και Αμερικής, το Κράτος το αναλαμβάνουν οι λεγόμενοι Τουρκοκύπριοι, οι οποίοι είναι τα ενεργούμενα της Τουρκίας και οι Προδότες, που προωθούν τη λύση, θα μπορέσουν να λειτουργήσουν επιχειρήσεις στα Κατεχόμενα και θα οικοδομήσουν στις κλεμμένες περιουσίες,  ξενοδοχεία τα οποία, όπως οι Εγγλέζοι τους υπόσχονται, θα τα γεμίζουν με τουρισμό VIP.  Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο αυτοί όλοι οι Ναιναίκοι έχουν τόση φαγούρα να υπογράψουν τη λεγόμενη λύση και αγωνιούν μήπως ναυαγήσουν οι ολέθριες για τον τόπο συνομιλίες.

 

Πρόκειται, λοιπόν περί μίας λύσης η οποία είναι χειρότερη από το γνωστό σχέδιο Ανάν. Προβλέπει εκ περιτροπής προεδρεία, παραμονή εποίκων και παραμονή τουρκικών στρατευμάτων. Πρόκειται περί ενός σχεδίου άδικου, εθνοκτόνου και μη βιώσιμου.  Πρόκειται περί μιας άνευ όρων παράδοσης της Κύπρου στην Τουρκία, που προεξοφλεί και το τέλος του Ελληνισμού στην Κύπρο, ο οποίος ρίζωσε και μεγαλούργησε σ΄ αυτό το Νησί για τρεις χιλιάδες και πλέον χρόνια. Η κυβέρνηση Λευκωσίας, με τη συνεπικουρία των Αθηνών, απλά διαπραγματεύεται τον τρόπο τελευτής του Κυπριακού Ελληνισμού.  Η συμπεριφορά τους συνιστά προδοσία.

 

 

Βίντεο

Μόνιμα