Antistasi

Μειονοτικό ζήτημα στην Θεσσαλονίκη, καθώς και ζήτημα παραβίασης των δικαιωμάτων της μουσουλανικής μειονότητας στη πόλη ακριβώς 102 χρόνια μετά την απελευθέρωσή της από τον ισλαμικό ζυγό, έθεσε με κύριο άθρρο της η φιλοκυβερνητική – πρακτικά ελεγχόμενη από το κυβερνητικό κόμμα ΑΚΡ – τουρκική ισλαμική εφημερίδα, Yeni Şafak.

Και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι: Η εφημεριδα γράφει τέτοια άρθρα μόνο για να ανοίγει “κεφάλαια” διεκδίκησης ή ενδιαφερόντων υψηλής αξίας για την Αγκυρα, όπως είχε γράψει το 2011 για την Συρία, το 2012 για την Αίγυπτο κλπ.

Στο άρθρο αναφέρεται ότι “Η μεγάλη μουσουλμανική κοινότητα της Θεσσαλονίκης στερείται παντελώς χώρων λατρείας και οι μουσουλμάνοι καταπιέζονται μη μπορώντας να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα”.
Στο σημερινό της φύλλο η Yeni Şafak, αναφέρει επίσης ότι “Κρατούν κλειστά όλα τα τζαμιά της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα η μουσουλμανική κοινότητα της Θεσσαλονίκης, να παραμένει χωρίς επίσημο τόπο λατρείας και να καταφεύγει σε υπόγεια και άλλους ανεπίσημους χώρους για να ασκήσει την λατρεία της στο Ισλάμ”.
Αναφέρονται φυσικά στις ορδές λαθρομεταναστών οι οποίες έχουν κατακλύσει (και…) την Θεσσαλονίκη).
Αλλά δεν μένει μόνο εκεί η τουρκική εφημερίδα. Θυμίζει ότι “Η Θεσσαλονίκη, από το 1430 μέχρι το 1912, δηλαδή επί περίπου πέντε αιώνες βρίσκονταν υπό την κυριαρχία των Οθωμανών και είχε αρκετά μουσουλμανικά τεμένη που λειτουργούσαν ανελλιπώς, σήμερα είναι χωρίς κανένα τζαμί. Οι χριστιανοί κατέχουν την πόλη μόλις 100 χρόνια και κατέστρεψαν την πολυπολιστιμικότητά της. Αυτό έχει την θλιβερή συνέπεια οι μουσουλμάνοι της Θεσσαλονίκης να καταφεύγουν σε υπόγεια πολυκατοικιών, ακόμα και σε γκαράζ, για να ασκήσουν την μουσουλμανική λατρεία”.
Παράλληλα κάνει λόγω για την ανάγκη επαναλειτουργίας του Αλατζά Ιμαρέτ, του Γιενή Τζαμί στην οδό αρχαιολογικού μουσείου στο Φάληρο, ενώ προβάλλει και τα άλλα μουσουλμανικά μνημεία, όπως ο Λευκός Πύργος, το Επταπύργιο, το Μπεζεστένι, τα Λουτρά Παράδεισος, για να τονίσει τον οθωμανικό, όπως υποστηρίζει, χαραχτήρα της πόλεως.

Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγο καιρό και συγκεκριμένα στις 29 Ιουλίου σε επίσκεψη τότε του υπουργού Υγείας της Τουρκίας, Mehmet Müezzinoğlu, στα πλαίσια μιας μεγάλης περιοδείας που πραγματοποιούσε σε πολλές περιοχές της Ελλάδας αρχίζοντας από την δυτική Θράκη, είχε ζητήσει ο Άγιος Δημήτριος, δηλαδή ο πολιούχος της πόλης, να ξαναγίνει …τζαμί.

Ο Τούρκος υπουργός ο οποίος είχε γίνει δεκτός μετά χαράς από τον Γιάννη Μπουτάρη, τον οποίοι όμως υπερψήφισαν οι Θεσσαλονικείς, (ποιος είπε ότι ο κάθε λαός δεν έχει τους ηγέτες που του αξίζουν;), έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι ο γνωστός καθεδρικός ναός του πολιούχου της Πόλης, του Αγίου Δημητρίου, μετατράπηκε το 1917 σε χριστιανική εκκλησία ενώ ήταν το μεγάλο και ονομαστό Kasımiye Cami, για το οποίο έχει κάνει πολλές και λαμπρές αναφορές ο γνωστός Οθωμανός περιηγητής του δεκάτου πέμπτου αιώνα, Ελβιά Τσελεμπή!

Πιο πριν ο Mehmet Müezzinoğlu, είχε επισκεφτεί τότε τις πόλεις της Δυτικής Θράκης όπου καλούσε την μουσουλμανική μειονότητα να θυμηθεί πως είναι τουρκική και να διεκδικήσει την ταυτότητα της!

Τα παιχνίδια που παίζονται στην Θεσσαλονίκη είναι μεγάλα. Οι Τούρκοι δεν διεκδικούν μονο την Θράκη, οι απαιτήσεις τους πάνε μέχρι την Θεσσαλονίκη, φυσικά τα ίδια πιστεύουν και για Καβάλα, Σέρρες, Δράμα.

Και δεν είναι μόνο οι ισλαμιστές: Το αμερικανικό προξενείο (στελέχη του εσχάτως επισκέφθηκαν την Θράκη και είχαν συναντήσεις με στελέχη του τουρκόφρονου μειονοτικού κόμματος), ΜΚΟ του Τ.Σόρος που μάλιστα “χαρίζει” και πετρέλαιο για τη θέρμανση των σχολείων του δήμου κλπ κλπ. όλοι αυτοί έχουν βάλει για τα καλά “στο μάτι” την Θεσσαλονίκη και επιδιώκουν την πολυπολιτισμικότητά της και την υποχώρησή της ως συμβόλου της ελληνορθοδοξίας.

Ο Ρ.Τ.Ερντογάν πιστεύει ότι συνεχίζοντας να μας στέλενει στρατιές ισλαμιστών στη χώρα είναι ζήτημα χρόνου να μας “εξαφανίσει”. Ξέρει άλλωστε ότι εμείς δεν γεννάμε και γερνάμε.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Βίντεο

Μόνιμα