Antistasi

Η ανάρτηση μας http://antistasi.org/?p=22628 με τίτλο: ” Η επίσημη ομολογία ενός νεοκύπριου ότι είναι τούρκος! Στο βιβλίο του Γιάννη Παπαδάκη “Η ηχώ της νεκρής ζώνης”, προκάλεσε την αντίδραση ενός εθνομηδενιστή, κουλτουριάρη, δηλωμένου ως “Μιχάλη”, ο οποίος ενοχλήθηκε σφόδρα, διότι βγάζουμε τόση “ελληνικούρα”,  όπως τη χαρακηρίζει, την οποία, ο ανώμαλος αυτός,  αποδίδει σε σεξουαλική καταπίεση! Τον μεταχειριστήκαμε δεόντως τον τύπο και τον αποτελειώνει ο συναγωνιστής Γ.Χ με το σχόλιο που ακολουθεί! Αξίζει να επισκεφθείτε την ανάρτηση ( ξανά: http://antistasi.org/?p=22628) αλλά ιδιαίτερης προσοχής χρήζει το απολύτως ιστορικώς τεκμηριωμένο σχόλιο του Γ.Χ! Απολαύστε το και εμπεδώστε το ως επιχείρημα κατά των…” κουλτουριαραίων”, που αμφισβητούν την ελληνικότητα της Κύπρου και διατείνονται ότι είναι Φοίνικες και άλλα τινά.

Μάλλον και δεν είναι Έλληνες αφού το διαλαλούν! Προφανώς είναι Τούρκου σπέρμα και ανήκουν  στη φυλή των Λινοβαμβάκων! Εμείς είμαστε Έλληνες και Ελληνικό αίμα κοχλάζει στο αίμα μας! Γι΄αυτό δεν συμβιβαζόμαστε με την κατοχή! Γι΄αυτό και τα μηνίγγια μας τεντώνονται να σπάσουν καθώς ανατρέχουμε στην Ελληνική μας Ιστορία και στο κλέος των προγόνων μας και καθώς αναλογιζόμαστε στο επίπεδο που μας έριξαν οι νοσηροί πολιτικάντηδες!

Είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες, ναι! Και το διαλαλούμε και κλαίμε…!

Διαβάστε το σχόλιο του Γ.Χ! Ν΄αγιάσει το χέρι του, που το έγραψε!

Προς ούτω καλούμενον Μιχάλη:

Μιχάλη δύο είναι τα τινά: Είτε είσαι τουρκόσπορος  (και ξέρεις αυτό τι σημαίνει! αν σε τιμά δικό σου πρόβλημα)! Είτε είσαι ένας από τους ελάχιστους, αν υφίστανται εναπομείναντες Ετεοκύπριους, χαμηλής πνευματικής στάθμης, άνευ πολιτισμού και λόγου (με τη διττή σημασία της λέξης) που δεν κατόρθωσαν να Εξελληνιστούν και αν αυτό σε τιμά πάλι πρόβλημά σου!

Όσο για το τι εστί Ετεοκύπριος παραθέτω το πάρακάτω μικρό ιστορικό προς γνώσιν σου:


“Πιστεύεται ότι οι Ετεοκύπριοι, που υπήρχαν στο Νησί της Κύπρου πρίν την Κάθοδο των Αχαιών ήτο χαμηλότερου πολιτισμικού επιπέδου και λόγου φύλα σε σχέση με τους Αχαιούς. Είχαν ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί με τους Αχαιούς, ήταν πιθανότατα δίγλωσσοι, μιλούσαν δηλαδή και τη δική τους γλώσσα και τη γλώσσα των αποίκων.
Η ανάμειξη των Αχαιών με το ετεοκυπριακό στοιχείο και η κυριαρχία τους πάνω σ’ αυτό είχε εξελιχτεί φυσιολογικά. Ωστόσο ο Θεόπομπος (Φώτιος, Βιβλιοθήκη, 176) αναφέρει ότι οι Έλληνες οι συν Αγαμέμνονι την Κύπρον κατέσχον, απελάσαντες τους μετά Κινύρου, ων εισίν υπολιπείς Αμαθούσιοι… Δηλαδή αφήνει να υπονοηθεί ότι οι Έλληνες, αυτοί που ήταν με τον Αγαμέμνονα (οι Αχαιοί), κατέλαβαν την Κύπρο κι έδιωξαν το λαό του Κινύρα από τον οποίο λαό απομεινάρια είναι οι Αμαθούσιοι.

Οι Αχαιοί έγιναν η άρχουσα τάξη στην Κύπρο. Έφεραν μαζί τους τη θρησκεία, τα ήθη, τα έθιμα, τη γλώσσα, τις τέχνες και τις συνήθειές τους. Τα στοιχεία αυτά αναμείχτηκαν με τα αντίστοιχα των Ετεοκυπρίων και οι μεν άντλησαν πολλά από τους δε. Οι Αχαιοί και οι Ετεοκύπριοι έζησαν στο εξής μαζί στον ίδιο χώρο, όμως οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν ευνοούσαν περισσότερο τους πρώτους σε βάρος των δεύτερων. Ταυτόχρονα οι Ετεοκύπριοι παραμερίζονταν σταδιακά ως πιο αδύναμα και λιγότερο πνευματικώς εξελιγμένα φύλα και από άλλους που είχαν εγκατασταθεί σε κυπριακές πόλεις, όπως τους Φοίνικες. Ο υψηλός πολιτισμός των Αχαιών όμως, υπερίσχυσε. Σιγά-σιγά οι Ετεοκύπριοι εξελληνίζονταν και αφομοιώνονταν. Μαζί μ’ αυτούς οι Έλληνες αφομοίωσαν και τα σημαντικότερα στοιχεία του πολιτισμού τους, τα οποία και υιοθέτησαν σε εξελληνισμένες και περισσότερο εξελιγμένες μορφές (όπως, για παράδειγμα, θρησκευτικά στοιχεία και μερικές θεότητες).
Έτσι, με τον εξελληνισμό και την αφομοίωσή τους από το κυρίαρχο πια ελληνικό στοιχείο της Κύπρου, οι Ετεοκύπριοι όλο και λιγόστευαν και, μέχρι τον 4ο π.Χ. αιώνα, ουσιαστικά εξαφανίστηκαν.

Έτσι και για να σε πληροφορήσω και τα περί Έθνους, μπας και κατανοήσεις την οικτρή σου αντεθνική στάση παραθέτω μια μικρή πληροφοριακή θέση:

Το ΕΘΝΟΣ αποτελεί την υπέρτατη αξία και ως τη μοναδική ανθρώπινη κοινότητα που δημιουργεί πολιτισμό και κινεί την ιστορία. Επομένως, το Έθνος αποτελεί ένα αντικειμενικά υπαρκτό διαχρονικό σύνολο και συνάμα ένα πνευματικό γεγονός και δεν είναι μία θεωρητική σύλληψη, ούτε ένα τεχνητό κατασκεύασμα.


Άρα υφίσταται λόγος ύπαρξης στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο για ένα σύνολο ανθρώπων κοινής καταγωγής, των οποίων η κοινή ιστορική πορεία στον γεωπολιτικό τους χώρο διαμόρφωσε ενιαία εθνική συνείδηση, κοινή γλώσσα, κοινή θρησκεία, κοινά ήθη και έθιμα, κοινό πολιτισμό και παραδόσεις. «Το όμαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον και ομότροπον» του Ηροδότου.

Πάντως Μιχάλη εμένα με τιμά η καταγωγή μου, οι προγόνοι μου, οι Ήρωές μου, η Πατρίδα μου, το Ελληνικό μου Έθνος. Αν και εσένα σε τιμά και νιώθεις περήφανος για την τουρκογενή ταυτότητά σου, πάλιν πρόβλημά σου!

Γ.Χ. Τομέας Ιδεολογικού Αγώνα Κ.Ε.Α

Βίντεο

Μόνιμα